پزشکان بدون مرز: شرایط در بیمارستان الاقصی در غزه کابوس وار است اذعان صهیونیست‌ها به ناگزیر بودن توافق با حماس برای آزادی اسرا باقری: اعضای «دی ۸» اعتقادی به مسامحه در برابر رژیم صهیونیستی ندارند انصراف حبیب‌الله دهمرده از نامزدی انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ درخواست نتانیاهو از گانتز برای باقی ماندن در کابینه جنگ نگرانی یونان از تشدید تنش‌ها در مرز میان لبنان و رژیم صهیونیستی عملیات‌های حزب‌الله علیه اشغالگران در مرز‌های شمالی + فیلم (۱۹ خرداد ۱۴۰۳) بورل: حمام خون در غزه باید بی‌درنگ پایان یابد حمله عصبی مریم رجوی | حال سرکرده گروهک تروریستی منافقین وخیم است محمود عباس خواستار نشست فوق‌العاده سازمان ملل شد مصر، جنایت رژیم اسرائیل در اردوگاه «النصیرات» را به شدت محکوم کرد حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به سرزمین‌های اشغالی خانواده‌های اسرای صهیونیست: نگران سوء استفاده نتانیاهو از آزادی چند اسیر هستیم ابوعبیده: اسرائیل در النصیرات تعدادی از اسرای خود را به قتل رساند ۲ شهید و چند زخمی در حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۹ خرداد ۱۴۰۳) ایران جنایت رژیم صهیونیستی را در اردوگاه النصیرات به شدت محکوم کرد پیش‌بینی ۱۹۲۰ شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ در مشهد + فیلم بذرپاش گزینه نهایی جبهه شریان برای انتخابات ریاست‌جمهوری شد هکر مجموعه‌های زیرساختی سایبری کشور دستگیر شد (۱۹ خرداد ۱۴۰۳) شمار شهدای جنایت اسرائیل در النصیرات به ۲۱۰ نفر افزایش یافت (۱۹ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

بلاتکلیفی ۷۰ هزار معلم پس از ۱۵ سال| سازمان استخدامی در تبدیل وضعیت «معلمان طرح مهرآفرین» کارشکنی نکند

  • کد خبر: ۱۲۱۵۵۹
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
  • ۷
بلاتکلیفی ۷۰ هزار معلم پس از ۱۵ سال| سازمان استخدامی در تبدیل وضعیت «معلمان طرح مهرآفرین» کارشکنی نکند
نماینده مردم چابهار در مجلس گفت: با توجه به اینکه تبدیل وضعیت معلمان طرح مهرآفرین هیچ بار مالی ندارد، وزیر آموزش و پرورش با این موضوع موافقت کرده و سازمان اداری و استخدامی باید هرچه سریع‌تر مراحل تبدیل وضعیت این معلمان را طی کند.

به گزارش شهرآرانیوز، معین‌الدین سعیدی با تأکید بر ضرورت ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش، تصریح کرد: ضرورت دارد برای ساماندهی نیروی انسانی در وزارتخانه بزرگ آموزش و پرورش تبدیل وضعیت معلمانی که سال‌ها در مدارس زحمت کشیده‌اند، انجام شود.

نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس ادامه داد: تبدیل وضعیت نیرو‌های طرح مهرآفرین هیچ بار مالی برای کشور ندارد چراکه این معلمان از تمامی مزایا و حقوق یک معلم رسمی برخوردار هستند.

وی اضافه کرد: معلمان طرح مهرآفرین باید بعد از ۶۰ ماه تبدیل وضعیت می‌شدند، اما در حال حاضر مواردی وجود دارد که با گذشت ۱۵ سال هنوز معلم رسمی نشده، ولی با پیگیری‌های کمیسیون آموزش مجلس و جلب موافقت وزیر آموزش و پرورش این مهم باید هرچه سریع‌تر اجرایی شود.

سعیدی با یادآوری اینکه جمعیت معلمان طرح مهرآفرین حدود ۷۰ هزار نفر است، تصریح کرد: مجموعه سازمان اداری و استخدامی نیز باید هرچه سریع‌تر این نیاز آموزش و پرورش را برطرف کند و کد استخدامی برای این عزیزان صادر شود.

عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس با بیان اینکه حتی برخی دریافتی‌های نیرو‌های پیمانی طرح مهرآفرین از نیرو‌های رسمی آموزش و پرورش نیز بیشتر است، گفت: به همین دلیل تبدیل وضعیت این معلمان بار مالی نداشته و کمک به آموزش و پرورش برای امنیت بخشی و دلگرمی ملعمان است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
0
5
با سلام
متاسفانه امروز از بخش امور مالی اطلاع دادند که برای هیچکدام از معلمان طرح مهرآفرین معوقه 11 ماه رتبه بندی واریز نخواهد شد بدون هیچ دلیل و منطقی
براستی گناه این معلمان بعد از 18 سال چیست مگر این معلمان چه فرقی با معلمان نهضت سوادآموزی، حق التدریس و ... دارند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
0
4
امیدوارم دولت و نمایندگان به آسیبهای خوزه بلاتکلیفی جامعه آماری مشمول طرح توجه کنند. نیروی انسانی سرمایه یک وزارتخلنه یا سازمان است. خود نیروها در پدید آمدن شرایط نقشی نداشته اند و وزیران و دستگاههای ذیربط باید به شرایط موجود توجه کنند.
مهر آفرین
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
0
1
هدف مشغولیت ذهن عده ای از مردم هست و هاپولی کردن بودجه مصوب ولاغیر..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
0
2
سلام به خدااین به دورازهر انصاف وعدالت است که دولت بخواهد چنین کاری برای این معلمان کند امیدوارم زودترجواب گوی این کارباشند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
0
0
بسیار عالی موفق باشید
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
0
0
مربیان تربیتی قرآنی استخدامی سال 91 مهر آفرین محسوب می شوند ؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
0
0
اینه ک قریب ی دهه هس در آموزش زمان خود را سپری می کنن. آموزش مگه شامل چی هس آموزش شامل نیروی انسانی ک شامل سرایدار ، نیرو ادارای و آموزشی و تجهیزات و غیره هس موقع پول دادن تفکیک بسیار هس موقع نتیجه اونها را یکسان فرض می کنیم همه در خدمت آموزش و پرورش هستی و از ای حرفها از ای تاریخ به بعد به فکر باشی ک برا آینده تعلیم و تربیت چکار کنیم .هر کاری ک میخای انجام بدی وزیر اگه از بطن آموزش و پرورش باشد تا حدودی بهتر می تواند کارها را انجام دهد.چرا عده ای مخالفت می کنن. مدرک وزیر دکتری گردشگری هس و عمر ش در آموزش و منطقه محروم سپری نشده....فقط رنج کشیده قدر رنج کشیده را می فهمد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->